رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت تشریح کرد

«ترافیک» در تمام معابر تهران / ترکیدگی لوله آب در نواب

آبگرفتگی در معابر شمالی تهران منجر به نشست آسفالت و محدودیت ترافیکی شد 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدودیت ترافیکی اطراف میدان ونک و خیابان ولیعصر به دلیل ترکیدگی لوله اصلی آب و نشست معبر توسط پلیس اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۶۲۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز جمعه اظهار کرد: ترکیدگی لوله آب شهری در اطراف میدان ونک و خیابان برزیل اتفاق افتاده است.

وی افزود: امروز به دلیل ترکیدگی لوله آب شهری مجبور به اجرای محدودیت ترافیکی در اطراف میدان ونک و جنوب به شمال خیابان ولیعصر شدیم.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: به دلیل ترکیدگی لوله آب و البته نشست آسفالت خیابان در محدوده جنوب به شمال خیابان ولیعصر مجبور به ایجاد محدودیت ترافیکی و عبور خودرو و وسایل نقلیه از خط ویژه اتوبوس هستیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: عوامل سازمان آب و فاضلاب مشغول به کار هستند و تا مرتفع شدن اتفاق مجبور به ایجاد محدودیت و ممنوعیت تردد برای سلامت عبور و مرور شهروندان هستیم.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: از تمام مسوولان شهری درخواست می‌کنیم به سرعت به مورد اتفاق افتاده رسیدگی کنند چرا که رخداد پیش آمده می‌تواند به جریان ترافیکی دیگر شریان‌های اصلی شهر نیز تاثیر بگذارد.

وی گفت: تا حل شدن مشکل توسط نیروهای سازمان آب و فاضلاب تهران، محدودیت و ممنوعیت تردد در محل مدنظر اطراف میدان ونک و جنوب به شمال خیابان ولیعصر ادامه دارد و و همکارانم در محل حضور پررنگ دارند.

به گفته وی، شهروندان در مقطعی تنها می‌توانند از خطوط ویژه در خیابان ولیعصر «عج» عبور کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها